:(

kan inte tänka mig att det skulle bli 5års vänskap i år mellan oss.
men det vart bara 2år och några månader,
sen förvandlades allt till ett helvete.
vilken jag ångra idag. vi/jag har vart utan varandra länge nu.
när vi ser varandra går vi omväger, men varför?
varför kan vi inte fixa det vi har förstört.
jag saknar dig, och tänker på dig hela tiden.
hur du mår och allt. men får hoppas du har det bra-
Du kommer alltid att finns i mitt hjärta ändå vännen.
jag vet att du inte tänker så här om mig, men du kommer
alltid vara den bästa vännen i mitt liv.
Du har ställt upp så mycket för mig, och nu får jag
gå igenom allt det dära själv.
Det som du engång hjälpte mig med.
M, jag vet att du vill att jag försvinner från dig.
men jag önskade bara att vi kunde vara vänner.
Jag mår inte bra av att vara utan dig.
jag mår sämre och sämre för varje dag.
när jag engång kunde ha fixat det, så blev allt sabbat.
Önska bara att vi kan hitta tillbaka till varandra.
det är allt jag ber om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0