17 Augusti

jaha, snart är det slut på denna vecka.
kan ialla fall säga att jag startade dan med
att jag gick ut på en promenad. Som jag gjorde igår också.
men sa aldrig det. Efter det så vart det en snabb dusch
och sen vart det lite lunch fick hoppa över det viktigaste på hela dagen,
som alla säger att det är frukosten. Efter lunchen vart den en promenad till
med hunden. Och nu sitter jag är och väntar till klockan ska bli  två.
Så jag kan ta min cykel och cykla iväg till skogaholm/fazer och möta min svägerska.
Ska med henne idag med och hämta prinsessan.
Så om ett tag bär det av mot odlarensförskola .
Efter det blir det lite bus och lek med prinsessan.
Och sen när jag kommer hem igen från prinsessan,
blir det nog att ta en spring tur eller en promenad till
har inte bestämt mig vilket...
Så ser ialla fall min dag ut.
Hoppas ni får en toppen dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0