22 Augusti

dålig stil av mig att jag inte har skrivit.
men har inte haft tid eller lust att skriva.
Som sagt i lördags så var jag i ullared så hade ju inte tid att skriva då.
och när jag kom hem så orkade jag inte ens skriva .
Och igår så mådde jag inte alls bra så ville inte skriva då.
har ingen lust till att skriva nu heller men tänkte ialla fall uppdatera lite.
Och snart måste jag sova så jag får lite sömn innan min prinsessa vaknar.
Hon sover här hos sin faster för hon är sjuk och hennes mamma jobbar natt.
så då ställer faster upp och tar henne. Så det blir att sova snart.
Kommer tillbaka imorgon ialla fall.
Kan skriva om min dag ialla fall.
Vakna lite sent, men efter det gick jag ut på en promenad.
och efter det kom min prinsessa, så jag har lekt med henne.
Tills hon somnade så nu kommer hennes faster somna gott också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0