27 Augusti

Idag har man vart så himla duktigt.
jag har vart i skogen och plockat blåbär. haha
Imorse när jag vaknade så styrde jag och morsan bilen ut till
ärla där mina kusiner bor. För dom bor nära skogen där man kan plocka blåbär såklart.. haha
Så då gick vi till skogen och plockade både blåbär och lingon.
vi var nog ute i över 1timme och plocka.
Men usch ALDRIG mer säger jag bara det var ju bra en massa äckliga
spindelnät ÖVER allt och så fort man satt ner handen där det fanns blåbär så
möts man av en massa äckliga spindelnät och skriker som bara den.
Så person är då jag. HAHA Så aldrig mer ska jag plocka blåbär
ska jag göra det så ska jag ha vantar på mig nästa gång.
Fast det blir ju inte föres nästa år då.
Sen när vi var klar gick vi tillbaka till min kusin
och satt där och prata, och var där ett tag eller ja kom hem för drygt 1timme sen.
Så nu blir det att glo på fångarna på fortet och efter det så blir det en film jag hyrde
Hur många lingon finns det. Och jag hoppas den är bra nu....



Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0