God natt.

nej, nu tänker jag säga godnatt för mig.
för nu tänker jag inte sitta här längre.
för har andra saker att ta tag i som är viktigare än att sitta här.
för jag har ändå ingen lust att sitta här.
för jag mår inge bra och vill inte heller prata om det just nu.
jag har försökt att skriva vad det är, men så fort jag ska klicka på att
lägga upp det så raderar jag det istället. För jag är inte beredd
på att tala om vad det är för nåt. Fast det är inte bara det.
det är massor som jag vill säga men kan inte få fram det bara.
Allt är skit just nu. Och jag har ingen att prata med.
Så nu säger jag tackochhej för mig ett tag.
Ska försöka sova så man kanske kan glömma lite saker som har hänt.
Men får hoppas på att man kan sova för det första.

GODNATT .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0