"sötnöt"

du är borta som vinden..
och jag saknar dig .
önskade att du var här just nu.
så jag kunde få ut all min ilska som finns i mig,
för du var verkligen en klippa på att lyssna på mina problem.
vem ska få höra dom nu..?
Vem ska jag tala om för hur jag mår precis just nu.
du fanns ju alltid där för mig.
jag fick ALLTID gråta ut på din axel.
vart finns du nu..? Jo, dig har jag allt förlorat för länge sen.
Så vem ska jag nu berätta allt för?
jag litar inte på nån annan än dig sötnöt-
vem ska få höra på mitt snack nu.
jag önskade att det var du fortfarande sötnöt.
men du finns inte i mitt liv längre.
Så nu måste jag hitta nån annan
att tala ut om alla mina problem.
Och hoppas h*n är lika bra lyssnare som du var.
Jag vill ha nån som lysssnar på mina problem
precis som du gjorde. Men såna växer inte på träd.
Så det kommer ta sin tid att hitta H*n...
Och den tiden är nog värd att vänta på.
För alla behöver inte veta .
Vad jag har gått igenom, Men känner jag dig
rätt sötnöt så har du nog spridit ut alla mina problem till allt och alla.
Eftersom du hatar mig nu..
Så varför kallar jag dig då sötnöt, Jo för en gång i tiden var du min..
Och det är bara för att folk inte ska veta vem du är...
Säkert ett värld lös inlägg, men tyck det ni.
Det är som sagt min blogg. OCh jag säger precis det jag vill och känner för.
Jag vill bara ha nån som lyssnar på mina problem som min"sötnöt" gjorde en gång i tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0