trött.

tjejen, som skriv kommentaren.
du har helt rätt, bara för att man inte mår bra
så ska man inte sluta leva för det.
bara för att det finns idioter som vill se en lida och försvinna här ifrån.
men dom ska inte få som dom vill.
Vi ska vara starka och klara oss vidare.
Vi ska visa dom att vi klara allt fast dom finns där.
Vi ska gå vidare och försöka leva vårat liv
precis som dom gör. Dom ska inte få förstöra mitt liv längre.
Jag är så trött på att folk ska få förstöra för mig.
Men nu är det slut på det... dom ska inte ens få komma inärheten av mig längre.
Dom fanns en gång i mitt liv, men nu finns dom inte kvar längre.
och det är deras val, det är deras fel att det är som det är.
Jag ska bara kämpa vidare. För dom ska inte få som dom vill.
Fast egentligen så vill jag bara försvinna som du sa.
Men det löser inte våra problem.
Visst det löser inte problemen att bara försvinna och lossas att inget har hänt.
men vill dom inte veta av en så är det lättast så.
Och jag är glad om jag slipper dom för ALLTID....



Kommentarer
Postat av: matilda

helt rätt sussie, du är stark.. dom ska inte få bryta ner dig totalt för att dom själva ska må bra!

2011-08-15 @ 00:25:05
URL: http://matildaschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0