´-

kan inte fatta att det är över ett halv år sen,
vi såg sist. vi som alltid vara varje dag annars.
och nu så ses vi så sällan, jag trodde jag skulle sakna er.
men det gör jag inte, för ni har gjort en sak som gjorde mig väldigt besviken.
och jag är nog ganska glad att vi inte träffas så mkt heller.
för ibland visste jag vart jag hade er, men sen vände allt upp och ner.
ni vart några andra personer, men det jag nog tycker är konstigt
är att vi aldrig har sprungit på varandra sen sist vi träffades och det är över ett halv år sen.,
när vi ändå bor i samma stad och inte långt ifrån varandra,
det är väl typ bara några hundra meter bort. det är så jävla konstigt tycker jag.
Och ni kan inte ens höra av er och bara fråga hur man mår.
Nej, det är svårt att skicka de dära smset.
OCh tro inte att jag kommer heller skicka det dära.
för jag klara mig utan er, det har jag gjort länge,
eller sen då vi slutade träffades.
Jag hör inte av mig. Var så säker på det...
Det är eran tur att höra av er denna gång om ni vill nåt.
men jag vet den dagen kommer ALDRIG....


VI SOM ALLTID SA , BOSSE,NISSE & GREGER FÖRALLTID.
MEN NU ÄR DET BORT SUDDAT FÖR LÄNGRE SEN.
NÅN ANNAN TOG DET IFRÅN OSS..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0