19 Juli

ja, vad ska man säga.
idag så har man vart ute i ärla hos nån släkting .
det var trevligt. har inte träffat dom på jätte längre.
Och sen efter det så åkte vi hem.
Råka somna en stund, men sen följde jag med syrran och systersonen
till min bror och där tillbringade jag kvällen.
Och nu sitter jag här.
Ska snart sova ska upp tidigt imorgon .
Ska iväg och leka på lek och bus landet som vi har här.
Så såg min dag ut..
Skriver mer i morgon, för nu måste jag sova om jag ska komma upp imorgon.
För sover jag för länge kommer jag inte upp.
för då får så ont i huvudet om jag sover länge..
och då kommer jag inte upp i sängen .
det tar en evighet innan jag är en människa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0