22 Juli

Jaha, då sitter man här igen.
efter en jobbig natt.
Sov inte så värst bra, sov inte hemma i min egna säng. :(
Valde att sova hos syrran, för att hjälpa henne med att vara barnvakt.
Sen orkade jag inte gå hem igår, eller jo det gjorde jag.
Men det regnade ju som bara den och åskade.
Så då ville jag inte gå ut om jag ska vara ärlig.
Men kunde dock då inte sova så mkt.
Eftersom jag sov på soffan, mitt val då.
Men ändå sen regnade ju som bara den, och åskade
typ hela natten. Så kunde inte sova för det.
Får ta igen nån annan gång.
Har precis kommit hem från syrran också.
Och när jag kom hem så började jag med maten.
Och den är precis klar den med, ja eller grönsakerna ska bara skäras upp först.
Så under tiden jag tänker vad jag ska ha för grönsaker så
satt jag mig här . för att skriva av mig lite.
Som sagt sov ju hos syrran, somnade väl inte föres 1-2 nångång.
Och sov som en kratta, för att det regnade och så.
Sen vaknade mina skatter vid halv 10 ?
Då var det dags att gå upp och äta frukost.
Sen har vi busat lekt och kollat på tv.
Har även vart ute och byggt sandslott .
Som dom tyckte vara roligare att ha sönder i ställer för att bygga.
Så har min dag sett ut.
Ska kanske träffa dom igen =)

Nej nu har jag inte tid.
nu tickar klockan iväg och maten ska bli klara idag också..
Skriver nog mer sen..
Om jag hinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0