26 Juli

jaha, snart var denna dag slut.
dagen började med att farsan väckte mig,
och sa att vi skulle åka snart.
men hade ändå inte bråttom upp, låg kvar kanske en kvart i sängen.
För runt halv 11 var jag upp och färdig för att åka.
Nej, då kom min bror och skulle ha hjälp med nåt på stan.
Så jag och farsan hängde med han ner på stan.
Sen efter stan åkte vi och lämnade farsan hemma
och sen hämtade min svägerska och prinsessan,
sen for vi till Västerås där jag har spenderat min tid idag.
Och nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig fin.
tänkte faktiskt ta och raka benen .
Efter det så blir det att slå upp kokboken i högsta hugg
och leta efter recept tills på fredag... För då är det nån som fyller..
Nog om det. skriver nog kanske mer sen..

Hoppas ni har haft en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0