28 Juli

gud vad dålig man är på att skriva.
ser att jag aldrig skriv nåt mer sen i tisdag.
för igår hade jag aldrig tid.
för min dag bara rullade förbi,
var i väg och handlade allt tills imorgon.
sen var ju ute på krogen och kollade på Petter. =)
Plus att man träffade en viss person som jag inte har träffat på flera månader,
kändes konstigt att se han nu. Men behövde inte se så mkt av han som tur av. Haha
lär ju ändå springa på han flera gånger så. Nog om han .

Idag så har min dag också bara flugit iväg.
vad har jag gjort egentligen.?
Jo, jag var barnvakt till min prinsessa =)
Så vart jag kvar där ett bra tag..
INTE bra jag som har mkt att göra.
Ska städa ska baka och sånt.
För imorgon är det tydligen MIN dag. =)
Så ska väl snart hoppa i säng och försöka sova.
Men skulle egentligen behöver slänga i lite färg i huvudet-
för färgen börjar gå bort, eller det börjar blekna lite gran.
Så får väl gå upp tidigt imorgon och slänga i färgen i huvudet.
Och städa och baka. Och sen åka iväg till TP och fixa det sista.

Ska snart sova, för jag har min lilla prins här.
Han ska sova hos sin moster.
För hans Mamma&Pappa åker till ullared inatt.
Så min lilla pojke får stanna hos mig då. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0