7Juli

Ja, ska väl försöka skriva vad man har gjort.
När klockan slog tolv, så hämtade jag min lilla prinsessa på dagiset,
hon vart hur glad som helst när faster kom och hämtade henne.
Sen åkte vi vidare till tuna park. Fast där satt hon kvar i bilen med farmor o farfar sin.
Medans fasters sin spenderade pengar. Och efter det så åkte vi bara en sväng,
så prinsessan kunde sova ett tag. Och när hon väl somna så var vi hemma.
Så hon vaknade då. Sen har vi lekt busat myst och tittat på film.
Och sen när hon kolla på film, passde jag på att laga mat. :)
Sen efter det fick hon bada, Sen kom hennes mamma o pappa hit.
För hon ska sova här inatt igen. För hon har sommarlov får sitt dagis nu.
För hennes mamma o pappa jobbar imorgon. Klart faster ställer upp.
När man ska ha hjälp med håret senare imorgon av hennes mamma.
Och nu sover mitt lilla hjärta så sött.
Och sen har jag även hunnit med att städa mitt rum =)
och snart ska jag sova, så man orkar upp imorgon när hon vaknar.
men innan det så ska jag hoppa in i duschen.

Hoppas ni har haft en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0