,

kanske inte världens bästa blogg då.
men jag skriver det jag vill skriva.
och vill ni inte läsa kan ni lika gärna gå till nån
annan blogg och läsa. För detta är min blogg
och jag skriver precis det jag vill och så.
För nu är jag så trött på att byta blogg stup i ett.
har nu snart bytt blogg minst 5-7gånger.
för att vissa person inte ska läsa min blogg.
de är därför jag har bytt så många gånger.
och nu ska jag nog vara kvar här ett tag ialla fall.
jag försöker skriva om allt som har hänt mig.
men det är inte lätt att få ut det ska ni veta.
jag vill skriva ut precis allt.
Men jag kan inte.... för jag vet inte om h*n finns där ute och läser.
jag vill inte att h*n och jag ska få problem igen.
eftersom jag skriver om just h*n så håller.
jag vissa saker inom mig. Och det måste man ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0