Fredag.

ja, får då säga att kvällen vart lyckad.
vart inge bråk eller nåt sånt som jag trodde.
för jag fick ju träffa två personer som jag verkligen inte vill träffa.
för dom båda har jag inte träffat på över 2år .
har inte träffat dom eller inte haft nåt med dom att göra.
Och ändå är vi på samma fest, jobbigt .
För den ena tittade ju HELA tiden på mig.
Jävla subba. Att du har mage till att komma..
Och sen när vi går, Så säger HAN den dära jävla tomten
till mig , du är välkommen hem till mig på fest, jasså är jag det verkligen???
Sen säger du ALLA är välkommna hem till mig.. :D
hoppas du fattar vad du har gjort mig.
Du har inte ens frågat hur jag mår, inte ens på 2år så har du frågat mig det.
Och nu när vi ses så säger du inte ett piss till mig, Förutom att jag är bjuden på fest hos dig.
Jag bryr mig inte ens om att jag är det.
Jag vill att du ska fråga hur jag MÅR.....
Efter alla år... Som du har svikit och sårat mig.
Jag hatar dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0