Godnatt.

nej, nu ska man försöka sova om man kan.
har haft mkt att tänka på idag.
Och jag försöker bara blunda för det.
men det kommer alltid tillbaka .
Speciellt när man ska sova så kommer allt skit fram,
eller ja allt som har hänt kommer sakta fram då.
det är jobbigt att det kommer till natten, eller när man ska sova.
när ska allt det dära försvinner från mitt liv .?
det kommer nog alltid att hänga med.
Det är ju skit bra..  varför händer detta just mig för.
jag vill att allt ska vara bra.
för jag sabbar bara inte mitt eget liv.
jag sabbar för andra som står mig nära.
Speciellt killar man tycker om.
får ta skiten för detta. Förlåt
men jag kan inte rå för det..
Förlåt

Ville egentligen inte säga nåt.
men nån gång måste det ju komma ut.
och när är rätt tillfälle egentligen.?
Typ aldrig, som sagt ville inte säga detta
men nån gång måste jag ju som sagt..
och det finns en orsak till att det är såhär.
Nu har jag sagt mer en bara GOD NATT.


Så GOD NATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0