lämna mig ifred...

jag förstår inte att du inte har fått nog ännu,
hur du har luft kvar att kalla mig hora efter allting.
efter allting du och jag gått igenom. Efter alla år vi har fått tillsammans.
Du är inte precis den ända killen som sitter och kallar
mig såna saker. Jag förstår inte hur du orkar,
efter alla bråk vi haft. Efter allting som vi har
lagt bakom oss i det förflutna så ska du ta upp det igen.
jag började inte bråka med dig när du var otrogen mot mig..
Så varför gör du såhär mot mig för? Varför kan du inte låta mig vara nu för.
Jag har lämnat dig bakom allt. Och vill inte ha nåt med dig att göra.
Men bara för det så kallar jag inte dig för fula saker eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0