Lite fakta..

ÄRLIGHET
ditt älsta hångel? typ 30`
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2.
vad tycker du om kärlek? Kan vara det bästa men även det sämsta jag vet.
när kramade du någon sist? Idag
kramade du någon speciell person ? ja
har du svårt för att bli kär? ja, tyvärr så har jag det nu, tack vare mitt ex .
när fick du senast en komplimang? I fredags

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? inte vad jag vet ;)
gjort något riktigt dumt? japp
gjort något du verkligen ångrar? ja
åkt ambulans? ja
gjort något olagligt? ja
blivit polisanmäld? nej
blivit stoppad av polisen? nej
varit på polisförhör? nej
slagit ner någon? nej, men på väg.
skämts över dig själv? ja
tagit droger? aldrig.
blivit "utnyttjad"? Ja, av mitt ex.
gråtit inför någon du tycker om? ja
misshandlat någon? nej
umgåts med folk som sysslat med droger? ja

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? min prinsessa
såg dig gråta? matilda
fick dig att gråta? gamla minnen!
du gick på bio med? Matilda. haha
du kysste? Calle .
du var tillsammans med? Robin H
du saknade? Saknar en viss person just nu,som inte finns i min närhet.
sa att den älskade dig? -
Vart bor du? Eskilstuna
Husdjur? - Hund
När ska du sova ikväll? - när jag blir trött
Duschat idag? - Ja..
Pussat någon idag? - Nej
Vad har du ätit? - kyckling och ris
Har du många vänner? - tillräckligt
Hur många har varit otrogna mot dig? -2
Har du pojk-/flickvän? - nej


DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - ja
Ångrat något? - ja
Ljugit? - nej
Svikit någon? - nej
Gråtit? - ja
Skrattat? - ja
slagits? - nej


Kommentarer
Postat av: Soffi

SV: Visst är dom! :)

2011-07-18 @ 19:06:59
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0