2år sen-

jag är glad att jag valde att kämpa vidare.
jag har klart mig, jag trodde jag skulle falla ner på samma ställe igen.
men jag klara mig. fast det har vart tufft,-
Och det kan jag känna att det är det idag med.
det är inte tack vare dig att jag står här.
Det är jag själv som har kommit så långt , utan att du ska trycka ner mig
i skiten igen. Du kommer aldrig få göra det igen. För du är död för mig.
och jag är glad att jag sa upp min vänskap med dig. För mig är du död.
För du sabbade mitt liv för 2år sen. Tack för det.
hur ska jag då berätta för killen jag tycker om vad jag känner..
jag vet inte hur jag ska säga det till han. *
är så rädd att förlora han ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0