-

du kan ta dig och slänga dig i väggen tycker jag.
för du har förstört mitt liv.
fast det är några år sen, men det sitter ändå i.
det du gjort mot mig. Men som tur är att självaste du är DÖD för mig.
Jag försöker kämpa vidare varje dag.
jag ska bli starkare nån dag, och våga berätta för alla,
vad du gjorde mot mig. Tack vare dig, så litar jag inte på andra killar.
Plus att jag inte vågar vara mig själv när jag är med dom.
jag har förlorat många killkompisar pågrund av detta.
och det är ditt fel, att det är så.
Och en vacker dag kommer du få sota för detta.
Du gav mig falskförhoppningar på livet.
jag hatar dig, för allt du gjort mot mig.
Men du finns inte för mig längre, du är DÖD.
detta vill jag ALDRIG mer uppleva.
det är var nog det värsta i mitt liv. jag mår inte ens bra nu.
jag försöker att inte visa att jag inte mår bra.
jag är glad och så, men på insidan då är allt mycket sämre.
Ni anar inte vad jag har vart med om.
Jag önskade att det aldrig hände mig.

jag undrar om jag kommer, kunna vara mig själv snart.
jag är inte samma person, som jag var för 2-3år sen.
Jag vill vara den tjejen igen, våga mer och allt.
Men den tjejen är borta, och jag önskar att hon kommer tillbaka
till sig själv snart. För jag mår inte bra såhär.


Ni behöver inte säga nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0