10 Maj

jag ser då att jag inte har skrivit på typ två dagar.
men det har ändå verkat att det inte har gått och bloggat dom dagarna.? :S
jag vet inte, men det verkade så på dom andra.
jag har inte så mkt att säga.
mer än att mitt liv ser ut som vanligt.
upp och ner som en jävla bergdalbana.
Önskade att det kunde bli bättre snart.
det var bra ett tag, men sen sjöng jag mer på nivå noll igen.
jag som trodde jag hade över vunnit min rädsla från det som hände mig.
men tydligen inte, det kommer nog ALLTID ATT SITTA DÄR.
jag vill berätta för just dig, varför det bli så mellan oss för.
det kanske var därför. Men det vet jag ju inte.
Men är rädd för att ta upp kontakten med dig igen.

HEJDÅ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0