16 Maj

ja, då var det måndag igen.
hann ju aldrig berätta om mig helg.

Som sagt ifredags vet ni ju redan om ni har läst det.
träffade ju några vänner och hade kul. =)

Lördag, så skulle vi ut på krogen
samma gäng igen, men det sluta med
att vi hamlade vid mälarbadet istället,
för krogen vi skulle till var det inget ös på.
Så vi stack till mälarbadet på fest,  men var väl typ där
bara 10min, för det vara bara en massa fjortisar,
där och alla var typ aspackade. sen drog vi till slagsta istället.
Så såg min lördag kväll ut. plus att jag fick prata med en viss person. =)


Söndagen,
spenderade jag min tid ute i ärla.
hos min kusin, då mina syskonbarn ville se hennes häst.
För första gången på typ 10år har jag setat på en hästrygg.
fan vad jag är grym. :P känner mig så stolt över det. HAHA
sist man satt på en hästrygg, var väl typ när man vara 9-10år gammal.
haha sen dess har man inte setat på någon. Har inte vågat eller så.
nog om det haha.


Måndag,
Har jag vart på jobbet.
sen har jag lekt och busat med mina syskonbarn.
plus att jag har vart ute och kört lite bil. HAha
för snart ska jag ha det dära jävla körkortet.
det kan jag lova er.. Har inte så mkt mer att säga.

Så nu säger jag tack och hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0