1 Oktober

ja, var ett tag sen jag skriv.
men igår hade jag aldrig tid till att skriva.
gick upp tidigt och sen var jag iväg och gjorde några saker,
så var hemma vid fem tiden, då var det bara hoppa in i duschen
sen börja med maten och sen fixa sig och sen iväg och sen krogen..
Så såg min dag ut igår ialla fall.

Idag har jag tagit det lugnt,
för jag har haft ont i kroppen hela dan har det fortfarande.
det är nog från igår när jag vart borta på ett möte.
hoppas det blir bättre snart.
Var en sväng på TP också, men hittade inte ett piss. :(
tur det då spara man ju pengarna . =)
Ska snart sova. För imorgon står det städ på schemat.
för nu måste det städas, kan ju inte ha det så här. haha
nu tror ju ni säkert att jag har det så skitit hemma hos mig,
men det har jag inte. Men alla har väl dammråttor här och där i sitt rum.
Och man säger alltid jag städar imorgon men sen när den dagen är här,
så nej jag orkar inte jag tar det imorgon istället. Men imorgon ska jag städa ialla fall.
Och tvätta... :( såååå tråkigt.. måste ha kläder man kan ju inte gå naken heller.
Det var nog allt jag hade och säga i detta inlägg.

Hoppas ni har haft en bra dag. . = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0