2 Oktober

ja, då är det väl dags att sova snart.
ska upp tidigt imorgon måste gå upp vid 4. :(
det är fan mindre kul, hur ska jag palla mig upp då?
jag som är värsta sömntutan, haha inte bra.
men så är det, jag sover länge om dagarna, men nu ska man gå upp 4 varje morgon.
inte så speciellt kul kan jag då säga. det är över ett år sen jag gick upp så tidigt.
inte kul att gå upp så tidigt när alla andra ligger och sover.
Och när jag går och sover är typ alla vänner vakna och kan se allt på tv
medans en annan får ligga och sova, kommer ju bli som ett litet barn och få sova redan
klockan åtta om jag ska orka upp. haha. Nej jag ska nog klara av det...
Nej ska bara fixa några saker, sen ska jag sova......

Ha en bra kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0