13 September

idag började min dag att gå upp 06.55
för redan klockan halv 7 skulle jag vara hos min svägerska.
för jag skulle med henne och prinsessan till farbror doktorn, för lilla prinsessan hade ont i magen.
så då erbjöd sig faster att följa med och höra vad han sa, men han sa inte så mkt.
Efter det så gick vi hem till dom i stormen, men vi kom hem ialla fall. =)
fast var bara kvar där ett tag sen gick jag hem, för jag hade saker att göra hemma.
sen har det vart fullt upp här hemma oss mig, min lilla prins kom förbi också.
Eller rättare sagt hela familjen hans, för hans pappa var tvungen att hjälpa mig med datan,
för smarta jag hade kopplat bort internet och jag visst inte hur man gjorde för att få tillbaka det.
Så då fick prinsens pappa hjälpa mig, som sagt det är han som hjälper när nåt är fel på min data
för jag kan typ inget om datorer tur att han kan det så man får nån hjälp. :)
Sen har jag vart ute och kört lite bil idag med.
Så har min dag sett ut idag, Men ska snart sova ska upp tidigt imorgon med.
Och lämna prinsen min på dagis =) ..

hoppas ni har haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0