26 September

ja, skulle ha skrivit igår innan jag gick och la mig.
men så långt kom jag inte, för min lilla bebis vaknade då. Alltså jag var barvakt.
Så då var det bara att stänga ner allt jag hade på datan och gå och lägga sig.
Men icke skulle hon sova, envis som hon var och övertrött så skulle
vi titta på en massa film. Men till slut somnade hon i min famn i sådär 20min.
Och sen vakna då var det dags för en massa film igen.
Och jag som skulle upp tidigt som idag då och iväg på en sak.
Så jag fick inte sova så mkt inatt, för lilla prinsessan var sjuk.
Och hade jätte ont och ville inte sova, så då fick man inte sova.
Plus att jag inte ens fick sova i min egna säng. Utan jag fick sova på soffan.
Medans hon och min morsa hade tagit över min säng. Och en annan sov ju som en kratta eftersom man fick sova
i soffan, tack vare det så har jag skit ont i ryggen och är mega trött orkar inte hålla ögonen öppna just nu.
Men nu är bebisen hemma hos sin mamma igen. Där hon ville vara inatt.
Men det gick inte för hennes päron skulle börja jobba tidigt.
Så hon kunde inte få gå till dagis eftersom hon är sjuk.
Min lilla prinsessa, så faster fick ta hand om henne så längre.
Men medans jag var borta tog morsa henne,

Så såg min natt ut, springa upp och byta film.
för morsan fick inte lämna henne.
Så då fick jag hålla på att byta.
Så jag var trött som tusan när klockan ringde idag.
men men vad gör man inte för sina syskonbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0