28 September

Nej, nu ska jag sova är trött.
gick upp tidigt i morse för jag skulle vara barnvakt,
åt min prinsessa för hennes mamma skulle ut och övningsköra.
för på dagis kunde hon inte var, för hon ligger hemma och är sjuk.
Så imorgon bitti får jag hem en lite sjukling till mig.
då blir det mkt filmtittande, Medans hennes päron jobbar.
Skulle ha sovit för länge sen, men var inte alls trött då.
Och nu börjar jag bli trött. Idag har det hänt en massa saker
kan dock inte prata om det här i bloggen, men det kanske kommer
upp senare . vem vet ;P Ska nu då sova, så man är pigg och glad
när söta prinsessan kommer. Har då inget mer att säga.
Mer än att jag är rädd för vad som kommer hända nu.....


Hoppas ni har haft en toppen dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0