. .

jaha, trött som vanligt. Inte konstigt när man går och lägger sig ganska sent
och upp tidigt inte konstig att man är då trött också.
har inte sovit så bra inatt.
för nån jävla granne spelade musik ganska hög och klockan var då över tolv på natten.
så man kunde dock inte sova så bra då. :( plus att man hörde att dom sjöng med och så.
sen kunde jag inte sova pågrund av min dumma hosta som började,
och i morse när man väl vakna så var man ganska hes, men har släppt lite ialla fall.
skönt det ialla fall när man ska iväg på måndag på nåt möte.
då kan man ju inte låta som en kråka precis.
har bara imorgon och förbättra mig på, så hoppas hoppas det är bättre inatt nu
när jag ska sova. Men ska väl försöka sova nu, så man är pigg och glad imorgon när man vaknar.
Och jag hoppas att jag inte HÖR nån jävla granna spela musik inatt med, för det orkar jag inte med.
behöver verkligen få sova nu... Eftersom jag inte har mått så bra den senaste tiden.
Men men vad gör man...... Men vad har jag annars att klaga på... Hmmmmm ja, det är nog ganska mkt.
men skulle jag tala om det så skulle jag få kramp i mina fingrar för det finns så mkt att skriva så.
Men nog om det så ska vi inte prata om det....

Och nu blir det att dejta kudden ,
eller först blir det film innan jag ska dejta min sköna kudde.
och hoppas på att jag somnar efter filmen eller medans filmen är igång.
Men som sagt GODNATT. . . . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0