Föralltid ?

det kommer inte funka snart.
jag blir trött på allt, att inte få träffa er som förr
eller på prata med er om allt. Så nu börjar jag fundera på
om jag ska radera er, och aldrig mer snacka med er.
Eller snacka det gör vi ju inte ens så då spelar det ingen roll om jag tar bort er från mitt liv.
Ni kommer ändå inte märka nåt. För ni märker inte att jag behöver eran hjälp.
Ni är borta som vinden, och jag är trött på att vänta på ett enda sms från nån av er
som det står hur är det eller ska vi träffas och ta en fika eller nåt.
jag är trött på att det är jag som ska vara den första som ska skicka.
Men nu är det slut på det, för ni ska inte behöva störas av mig mer.
Tack och hejdå för den här tiden för våran vänskap.
Vad vart det nu 15år har vi känt varandra.
Vi som sa JÄMT vänner föralltid.
Men som sagt det är inget som heter FÖRALLTID.
Nej nu säger jag hejdå för mig.
Kom inte till mig sen för jag tar INTE i mot er.
Ni lämnade mig ensam kvar i ensamheten när jag behövder er som mest.
Det glömmer jag ALDRIG. Ni lämnade mig när allt vara som värst för mig.
Och det visst ni redan då. Och jag ska aldrig skicka de dära sms.
Det är eran tur nu.

Kommentarer
Postat av: matilda

finns här, det vet du! :)

2011-09-15 @ 21:59:01
URL: http://matildaschelin.blogg.se/
Postat av: Sussi

tack, :)

2011-09-16 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0