förstår inte 2år sen...

Kan fortfarande inte förstå att det är 2år sen.
känns som det var igår.
men det var det inte, jag saknar att snacka med dig.
som vi gjorde. Du var den enda som förstod mig.
du var den enda jag kunde säga allt till.
Och nu är du borta, eller borta är du inte.
Men du finns inte kvar i mitt liv som förr bara.
Vi har gått ifrån varandra helt enkelt.

Du var den enda som nästa visst allt om mig.
du visste en del som inte mina bästiar visste om.
för jag litade på dig. Du visst mer en dom.
jag saknar att få prata med dig om allt igen.
jag skulle behöva dig och prata med.
För det har hänt så mkt sen sist.
Du anar inte vad jag har vart med om.
och du vill nog inte veta heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0