snart..

Snart är du borta för föralltid.
kommer kännas konstigt att jag bara kör bort dig så där.
men jag måste tänka på mitt bästa.
och det är att du får försvinna från mitt liv.
jag kan inte ha dig kvar, för du förstör för mkt för mig.
du har förstört mitt liv redan, jag klarar inte längre.
jag klara inte av att ha dig vid min sida längre.
jag måste radera allt med dig att göra.
Nu ska du försvinna, föralltid.
Du finns inte kvar i mitt liv längre.
och jag önskar att jag aldrig hade träffat dig,
för då hade allt vart bra i mitt liv.
och nu är allt en stor katastrof som jag måste
försöka rädda på eget sett, det är du som har gjort
mitt liv till ett helvete. Och jag hatar dig för det.
jag kan inte ens se dig i ögonen efter allt du har gjort.
Och det som är jobbigast är att du inte står för det du har gjort
mot mig. Och jag hatar dig för det... Vill aldrig mer se dig.
Försvinn från mitt liv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0