-

usch, vad veckan går fort. tänk att det redan är söndag imorgon :( fy vill verkligen inte tillbaka till jobbet, även fast jag har fått nya och bättre tider så vill jag ändå inte tillbaka. Det är jobbigt och stressigt, ska verkligen söka ett nytt jobb snart det är inget snack om den saken ialla fall. Tar nästan vad som helst förutom det jobbet jag har nu. Ska väl snart gå och sova, fast kan ändå inte sova. Har inte sovit på två veckor sen det tog slut med pojkvännen, ligger bara och tänker på han hela tiden, så kan inte sova då. Han finns i mina tankar hela tiden, vad jag än gör så är han med mig, Har inte sovit som sagt på två veckor, sist jag sov bra var när jag var hos han, Sen har jag bara legat vaken hela nätterna kanske somnat till i en timme , det är skit jobbigt nu när man har nya tider på jobbet, vill ju kunna sova bra igen, Men det kommer ta tid . Så det jag får göra är att titta på film och läsa böcker, hur kul är det. kan ju snart nästa skriva en egen bok, efter man är vaken så mkt. Sen jag kom hem från han har jag max sovit 2-3timmar per natt, så är det nästan varje dag, och ibland så somnar man skit sent, även om jag går och lägger mig nu, så kommer jag inte somna vid typ 3-4 sen är man uppe vid 5 och det är inte kul när man ska jobba. Även om jag också går och lägger mig vid 21-22 i veckorna så somnar jag inte förrs vid 3-4 och ska upp vid 5 eftersom man börjar tidigt. Men detta är jag ändå van vid , det har vart så förut med så. Men jag trodde att jag aldrig mer skulle få uppleva den känslan igen, för detta kändes verkligen bra. Han kändes så rätt bra.

Jag vet att han inte läser detta men måste bra skriva av mig.                                                               Jag vet att jag har vart dålig på att skriva, men har inte haft nån ork till att skriva efter allt som har hänt. det är nästa som jag inte förstår än vad som har hänt. Det känns så overkligt allt. Jag vet snart inte vem jag är längre. För det är för mkt som händer i mitt liv just nu. Snart pallar jag inte längre.. 


Sooov så gott alla människor som läser. / själv ska man försöka att sova så gott man kan när man väl somnar, önskade bara att jag hade haft K vid min sida, 


Jag som inte ville förlora han, men det gjorde jag :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0