-

nej, ska väl snart försöka att sova,
ska upp tidigt ska iväg och jobba
inte ens kunde dom ge en ledigt såå dåligt orkar inte
jobba just nu, allt är ju som sagt upp och ner .
och det tar kål på mig, Så jag pallar snart inte mer.
jag saknar han så himla mkt, han är den jag tänker på jämt,
jag tänker tillochmed på han när jag jobbar, så iblad glömmer jag bort
vad jag gör eller vad jag heter . Så himla jobbigt, jag vill bara ha tillbaka han.
Men som sagt ska snart sova, men sova kommer det inte bli,
för jag kommer tänka på han ... jag som hade trott att han skulle stanna hos mig
förevigt att vi ja, kanske skulle få en framtid ihop. Jag älskar han så mkt.
så jag ska göra allt för att få tillbaka han ...

Soov gott alla
och tänk på mig som behöver gå upp mitt inatten sen.
måste gå upp kl.4 men så är det ....


K, du är mannen i mitt liv .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0