--

ja, då var vi där och pratade om "min såkallade" K.
Jag som trodde eller kände på mig att jag hade hittat den rätta mannen i mitt liv.
Trodde jag skulle sluta leta,
Trodde faktiskt att jag skulle få ett liv med K,
Ja, eller att vi skulle fira påsk/valborg/midsommar/födelsedagar och julafton & nyår tillsammans
med den fantastiska underbara mannen K.
Men så vart det inte, och det gör mig så ledsen ...
Jag saknar han varje minut och det gör så ont.
att veta att han inte är min längre ..

Och bara tanken på att han är med nån annan
tar död på mig, jag skulle dö om han är med nån annan.

För jag älskar han härifrån och till månen och tillbaka.
jag gör vad som helst för att få han tillbaka,
jag går genom eld och vatten för dig ...
Du är min drog och jag behöver dig mer än någonsin-
Du är min luft jag behöver dig för att leva.
Du är den jag vill leva med.
Du är den jag vill dela allt med ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0