-

nej, nu ska jag inte sitta här längre. ska väl kolla på medans älsklingen sitter och spelar. ucsh vill inte ens tänka tanken att jag ska åka hem från han imorgon, :( men får se till att mysa riktigt ordentligt imorgon innan jag åker hem. för nu lär det ta ett tag innan vi träffas igen.. :( fy med den tanken... Men som sagt ska nu inte sitta här längre...

Så imorgon vet ni vad jag kommer göra innan jag åker. kommer pussa sönder min pojkvän starckas han säger jag bara. :P hehe Men måste ta tillfälle till det nu, eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Men hoppas att det inte kommer ta lika lång tid denna gång att träffa nästa gång..

 

Nej, ha en bra kväll.                                                                                                                                        jag ska mysa med min pojkvän sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0