23 april

ja, då var denna dag snart över.
hur skönt som helst är det, men det är ännu inte över med jobbet,
det har ju precis börjar och det är inte helg än :( .
just nu önskade jag bara att det kunde vara helg hela tiden
eller att man kunde få vara ledig, och kunna få vila upp sig.
Men ska väl inte klaga så mkt nu när man har ett jobb.
men det finns ingen som vill ha det jobb jag har, för händerna blir helt förstörda,
mina är helt förstörda, det är sjukt jobbigt, kliar ju fan sönder dom snart.
men så är det, får bara hoppas man hittar nåt annat snart.
orkar inte med detta skiten snart.

ska väl snart gå och lägga mig,
men som sagt så kommer jag inte somna.
blir väl att läsa en bok eller glo på film
eller skriva lite .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0