_

Förlåt att jag inte har bloggat, sen sist.
Men som sagt så har jag verkligen inte haft nån ork eller lust att ta
mig tid till att skriva eller sitta vid datan, Det får mig bara att minnas om  "min" allra fina K.
Tänkte också passa på att säga detta också -

Orkar inte blogga heller så ofta, för jag är tom på ord.
Orden kommer inte till mig längre som förut.
dom kom till mig för ett tag sen, då visste jag precis vad jag
skulle skriva, Men det finns inget kvar i mig längre
jag är så tom på ord.
Jag har aldrig planerat ett enda ord i min blogg,
de har kommit naturligt, men nu kommer inga ord längre.

Önskade bara att det är en dröm allt ihop,
och när jag vaknar är allt som vanligt igen.
men så är det inte, jag kommer aldrig mer få vakna upp med den dära underbara killen K.
Och bara tänka på det gör så ont i mig,
jag vill bara att allt ska vara en dröm och att jag vaknar snart.

Man ska vara positiv och se saker i färg, inte i svartvitt som
jag ser allt i nuförtiden. Ingen hit precis...

Det är fult att vara sårbar och det är fult att inte må bra.
Man ska visa ett gott sken utåt och säga att allt är bra.
Då blir alla andra nöjda!
Men det är inte bra, det kan aldrig mer bli bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0