.

vet inte om man ska skratta eller gråta.
hur som helst så är man hemma efter en underbar vecka hos från så kallade "pojkvännen"
Nej, men precis igår när jag kom hem fick upp mobilen, hade han gjort slut. :'(
Fatta jag har liksom tillbringat en hel vecka med han och nu gör han slut också. :(
såå jävla ledsen kan inte beskriva med ord hur jälva besviken jag är på han.
finns inte ord till det.

Tack vara att han gjorde slut.
är tydligen för att vi inte har samma intressen
men behöver man ha det ens?
jag försöker och försöker förstå mig på hans intressen
men vad hjälper det när han ändå GÖR SLUT.

Och inte får man prata om detta heller.
för han vill tydligen inte prata om det .
så ska försöka mig på att ringa han idag efter jobbet,
fy fan jag orkar kan jobba för detta
har vart vaken hela natten ..


Ha en bra dag  // från en ledsen tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0