förkärlekenskull

ja, dagarna går och veckorna går också.
Och snart har jag vart utan "min" så kallade fina K,
I en månad, usch jag vill inte ha det så.
han är den enda jag tänker på.
det känns så jobbigt just nu, när jag inte har han vid min sida.
jag älskar han så, jag skulle kunna gå genom eld och vatten för att få tillbaka han .

skulle göra vad som helst , eller vad som krävs för att få tillbaka han,
jag är så förälskad i han, det vart jag från första gång jag träffade han.
jag kände redan då, han ska jag ha, Han är min och ingen annans.
Och jag vart ju hans, Ingen anar hur glad jag vart
för att få vara i hans famn, jag har nog aldrig vart så lugn
när jag fick ligga i hans famn, eller känna hans underbara läppar mot mina.
Att vara i hans famn är det bästa som finns.
Varje gång jag träffade han hade jag alltid fjärilar i magen,
jag var så kär, jag var kär på nytt varje gång jag fick se han.
Och när jag fick prata med han i telefon så visste jag aldrig vad jag skulle säga.
jag fick nästan inte fram några ord, för jag var så lycklig för att jag fick vara hans flickvännen.
Och så fort jag såg han på foton så satt jag bara och log av lycka,
och ibland grät jag för att jag var så lycklig, att han valde just mig
till sin tjej. Och i dagens läge har jag förlorat en alldeles underbar kille,
och jag som trodde han skulle stanna förevigt, men där hade jag fel . :(
Och varje dag o natt gråter jag efter all min längtan efter han, den är
sååå stor. Så jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Tillochmed min brorsdotter går och frågar efter han .
Jag har inte sagt till henne att hon aldrig mer får träffa han,
för jag vet att hon kommer bli så ledsen för det.
för hon tyckte om han så mkt . Stackars flicka .

Det gör så ont i mitt hjärta,
jag kommer nog aldrig mer bli lycklig igen .
kommer nog aldrig mer bli så lycklig som jag var med K .
Önskade bara att jag hade han kvar vid min sida.
men jag lär nog aldrig mer få se han,
Och bara tanken på det, gör så ont .
jag kommer aldrig mer få känna dom dära underbara kyssarna.
jag kommer aldrig mer få känna din doft,
jag kommer aldrig mer få känna din kropp mot min
jag kommer aldrig mer få säga jag älskar dig.
jag kommer aldrig mer få höra dig säga det .
jag kommer aldrig mer få säga till dig att hjärtat att jag saknar dig.
jag kommer aldrig mer få höra dig säga till mig jag saknar dig.
Bara dom orden gör så ont att tänka på.
jag vill bara just nu lägga mig i graven och aldrig mer vakna.
Jag önskade mest av allt att detta kunde vara en hemskmardröm,
och imorgon när jag vaknar, så är allt som vanligt.
Utan hans andetag kan jag inte andas,
sen den dagen han lämnade mig har jag haft jätte svårt att andas.
jag kan knappt sova,
jag äter knappt.
för jag kan inte göra nåt utan K...
När jag hade han vid min sida var allt mkt lättare för mig.
men nu är allt svårare, och jobbet tar stryk på mig .
jag skulle kunna skriva mkt mkt mer, men som sagt så
kommer det av sig själv, och just nu är jag så tom på ord
för jag sitter här och gråter floder just nu,
för jag vill så gärna ha tillbaka han...
Utan han är jag halv, Med han är jag HEL.
Jag gör vad som helst för att jag ska få tillbaka han.
jag är beredd på att flytta 35mil från min familj, för
att få vara med killen jag älskar .

Jag skulle skämma bort han så mkt som det gick,
han skulle aldrig behöva laga mat, för det skulle jag
göra åt han. För jag älskar han sååå..
Åhhhhh, jag vill ha tillbaka dig .


Utan dina andetag kan jag inte andas,
jag behöver dig för att bli hel igen.
Jag behöver få din kärlek igen ..



Men jag får dig aldrig tillbaka.
men jag kommer alltid att älska dig.
jag vill inte att vi går vidare.
jag vet att vi kommer få det bra igen.
Låt oss testa engång till, vi kommer bli lyckliga
igen, jag vet det . jag klara inte av att se dig med ........



Jag vet att detta inte är en mardröm.
för jag kommer aldrig mer få se K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0