frågor -

1. Röker du? : Nej,
2. Födelsedag : 29 juli
3. Är du svensk? : Ja
4. Vem ringde dig senast? : Morsan
5. Vem smsade dig senast? : Syrran
6. Vem kramade du senast? : min brorsdotter
7. Vem pussade du senast? : min brorsdotter
8. Roligaste personen du vet : Oj, jag vet ej :)
9. En snygg kille: Älsklingen
10. En snygg tjej : -
11. Vem träffade du senast & vart någonstans? : familjen, här hemma
12. Ögonfärg : Blå
13. Vem såg du senast? : diesel
14. Har du någonsin förlorat en vän? : Japp
15. Vad åt du senast? : mat
16. Vad drack du senast? : mjölk
17. En vacker person : Mina nära och kära
18. En snäll person : Finns många
29. En gullig person : Älsklingen
20. En jobbig person : kan ej komma på just nu
21. En konstig person : finns många
22. En med magrutor : hmm vet ej?
23. När skrattade du senast och varför? : Igår, minns ej
24.När grät du senast och varför? : förra veckan, för att jag är rädd att förlora den jag älskar .
25. Vill du ha ditt ex tillbaka? : Nej, det vill jag verkligen inte
26. En du saknar : Min kille <3
27. Ditt humör just nu : Normalt :)
28. Hur många vänner har du på facebook? : 170
39. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? -
30. Har du skilda föräldrar? : Nej
31. Hur många syskon har du? : Två storasyskon
32. Din favoritfärg : svart och rosa
33. Nån du vill träffa : Många :)
34. Äckligaste du vet : -
35. Har du någonsin brutit mot lagen? : Jo
36. Är du kär just nu? : Japp
37. I vem? : Älsklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0