kan inte förstå varför det alltid väljer mig.

trodde aldrig att jag skulle få uppleva denna sitvationen igen. :( varför ska allt ont hända mig för? vad har jag gjort för att staffas för detta? vad har jag gjort gud, varför staffar han alltid mig för? förstår inte varför det är så för.     Jag förlorade killen, jag älskar. skulle kunna göra allt för att få tillbaka han. jag skulle kunna säga upp mig från mitt jobb, för att kunna flytta 30-40mil , skulle kunna flytta från min familj som betyder allt. bara för att få vara med denna kille. Och jag vet att han inte läser detta det är därför jag skriver det här då. hade nog önskat att han läste detta och kunde förstå -



ni får ha en bra kväll, jag ska försöka att ha det.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0