saknar diiig

ja, då var det allt söndag, och det betyder ännu en jobbar vecka igen. :(
orkar inte med att jobba nu, är ju hur trött som helst eftersom jag inte kan sova ordentligt,
men får hoppas på att det vänder snart.

kan fortfarande inte släppa taknarna på mister K.............
han finns i mina taknar hela tiden, speciellt när man ska sova och när man väl vaknar då när man väl har somnat.
det är hur jobbigt som helst. Önskade mest av allt att vi kunde prata ut , och ge det en chans till.
för jag vet att vi skulle få det att funka . jag skulle precis göra vad som helst för att få tillbaka han.
jag skulle kunna säga upp mig från jobbet och flytta från min famlij, bara för att få vara med han-
jag skulle göra allt för han, han skulle tillochmed få maten serverad av mig. Visst nu låter man säkert desperat,
men jag gör vad som helst för att få det att funka mellan oss. Det är nog inte många som skulle ta sitt pick och pack och sticka så där bara, Liksom säga upp sig på jobbet, och flytta från nära och kära. Hur många göra det liksom . ?
det kändes så rätt när det var vi två, det kändes som vi två var en person bara.
Utan han kan jag knappt andas, och när jag var med han så mådde jag så jävla bra,
det var han som gjorde mig glad. han hade de där lilla extra som inte alla killar har.
jag skulle kunna kapa av mig armen för att få tillbaka han, jag gör nog vad som helst.
skulle kunna skriva så mkt mer om denna kille, men det skulle nog bli allt för mkt.
jag skulle kunna resa jorden runt för att få tillbaka dig K, <3
det kändes som du och jag hörde ihop på nåt sett.

Och jag vet att du inte läser detta.
men som jag alltid säger så skriver jag detta ändå.
för man vet aldrig-
jag hade bara hoppats att jag fick en chans till med dig.
för då kunde vi ändra på allt vi inte gjorde med varandra.
jag saknar diiiig så, speciellt på morgonen och natten.
speciellt våra sms, ;) =) <3

Med dig vart man alltid så glad,
tror jag aldrig har känt såhär för nån annan kille.
du är speciell , det kommer du alltid att vara <3
Önskar att jag får en chans till med dig..

Önskade bara att du kunde läsa allt jag skriver om.
men jag vet att du inte göra det.
Om du skulle göra det så kan du väl
typ kommentera inlägget på nåt viss.
eller höra av dig till mig..

Ha en underbar kväll nu.
för själv ska man snart sova...
ska upp vid 5 imorgon och iväg till jobbet . :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0