MIn dröm .

varför ska allt vara så jobbigt just nu för?
jag saknar K, så otroligt mkt så jag skulle
göra vad som helst för att få tillbaka han.
Vet snart inte vad jag ska göra längre
skulle nästan kunna gräva en grop och lägga mig in.
så jävla hemskt känns det just nu,
Jag skulle behöva han mer än någonsin just nu,
jag känner bara att jag behöver hans närhet,
det skulle få mig att lugna ner mig,
för mitt jobb tar kål på mig nu,
för det består bara av en massa jävla stress nu för tiden.
det var mkt bättre förr, Skulle behöva ha K just nu vid min sida,
som skulle kunna stötta mig genom mitt jobb.
eftersom mitt jobb bara består av stress.
Han fick mig att var en annan människa.
det kändes skönt att ha han vid min sida.
Han är absolut den bästa killen som finns <3 .
Jag gör vad som helst för att få tillbaka han .
Finns ingen finare kille en han .

Önskade bara att han kunde läsa detta,
men det kommer aldrig han göra.
Så det är vad man får drömma om.
Det är min DRÖM...
Som jag vill ska slå in igen ,
En dröm som jag vill ska bli sann.
Som sagt det är Min dröm .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0