1 Februari

Första februari idag.
Och det kan man inte säga att det märks.
för det är bara jobb jobb som står på spel,
varför får man inte ledigt för? ta in mer personal,
gör nåt, man blir ju för fan helt knäpp och sitta på jobbet
och inte göra ett piss, man blir ju nästa dum i huvudet ju.
Ni anar inte vilket jobb jag har, cheferna jobbar med mig just nu
men sen sticker dom typ vid 1tiden och då får jag vara själv från 13.00 - 18.00
man blir ju helt knäpp av det, för inga kunder kommer.
så jag önskade att jag kunde få lite ledigt snart och åka till min älskling.
fast det är nog bara jag som känner så av oss två verkar det som. haha
bara jag som är kramgo av mig och vill ha närhet hela tiden,
klart som fan att man vill ha det, när man har sovit tillsammans ett tag nu
och vet att det är nån som ska ligga där så fattas ju han sen.
det är inte kul, :( ibland drömmer man tillochmed att han ligger där.
och när man vaknar inser man att det var en dröm, :(

Nej, nu ska jag nog sätta lite fart och göra nån nytta innan
bussen går till jobbet. Usch för det säger jag bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0