10 Februari

usch, vad allt går sakta nu för tiden.
för tyckte jag tiden gick fort.
men nu går det väl sakta för att man ser ifram imot nåt.
är det därför jag känner så. jag längtar ju till sista mars.
typ då nån gång. Då får man ju träffa sin älskling .
Tänk också att om 4dagar är det alla hjärtansdag, och inte ens det får
jag fira med min pojkvän. :( det är våran första också .
men vi får ta igen nån annan gång :P

Idag är jag lite glad.
jobbar ju dag =)
men hade nog velat legat kvar i sängen,
plus att jag hade min älskling brevid mig.
Nej, nu ska jag då dock ta på mig och gå
ut och frysa rumpan av mig .


Älskling, jag saknar dig såååååå.
längtar tills vi ses igen . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0