20 Februari

jaha, då vara det en ny jävla vecka.
gud så tråkigt, orkar inte ens tänka längre-
vill inte ens gå till jobbet, men man måste ju för att få pengar.
det är bara så jobbigt när man har så jävla olika tider hela tiden,
varför inte bara börja samma tid varje dag för?
Nej, det får man inte blir så arg på sånt.
Och det blir ju inte bättre av att jag saknar min pojkvän så mkt .
han är den enda som jag skulle behöva just nu, jag behöver hans hjälpa
och hans stöd. För jag vet snart inte vart jag ska ta vägen.

Vill bara ta semester nu,
och åka till min älskling.
Men tyvärr så går inte det, jag måste jobba
och tjäna pengar, Och det måste han också.
Jag saknar dig älskling .<3

Nej, nu ska man väl börja dra sig mot jobbet .
sjukt tråkigt, Skriver nog när jag kommer hem.

Ha en bra dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0