22 Februari

idag är det en sån dag, man bara vill stoppa huvudet i sanden.
för på jobbet kommer det säkert vara dötrist, eftersom vädret inte är det bästa.
skulle vilja krypa tillbaka till sängen istället för att behöva gå ut och frysa i detta äckliga väder.
för denna dag kommer bli hur jävla tråkig som helst, jag vet det
för jag kommer inte få några kunder alls, :(
ska försöka komma ihåg hur många jag har haft och sen tala om det.
det är inte kul när man inte har ett piss att göra på jobbet,
för jag blir bara på dåligthumör och får så jävla ont i huvudet.
jävla skitjobb, önskade bara att jag hade ett annat jobb än detta,
nån snäll som vill byta sitt mot mitt? :)

Nej har inte tid att sitta och skriva nu,
för hunden ska ut innan bussen går.
Ska försöka skriva när jag kommer hem också,
är ju rätt glömsk av mig.

Ha en bra dag.
jag ska försöka ha det , =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0