24 Februari

gud vad skönt med fredag :)
ni kan aldrig ana vad jag är glad för det .
för det är sista jobbadagen för denna vecka, fast jag har ju inte börjat än då.
men det är huur jävla skönt som helst kan jag då säga er.
jag behöver få sova av mig, jag är så jävla trött nu för tiden,
vet inte vad det är med mig.  Nog om det haha-
det är som sagt fredag =) då ska vi vara glada att det är helg sen..
för jag är så glad för det.-
Som sagt så jobbar jag till 18.00, men vilken jag inte kommer göra
varje fredag för det kommer jag säga ifrån,
får se vad denna fredag har att bjuda på efter jobbet,
blir väl bara hem och ta det lugnt och sova tidigt.
får vi se hur många kunder jag har idag då,
i onsdags och igår hade jag väl sådär 5st, alltså båda dagarna,
hur jävla kul är det .

Nej, nu ska jag inte var kvar här längre.
har några saker att göra innan man börjar.
Ha en toppen dag.
jag ska försöka ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0