<3

idag är det 3månader sen, jag och min älskling började prata med varandra.
kan ni tänk er att det var han som tog första steget och skickade och var så himla gullig.
kan inte förstå att det har gått så fort, kan inte förstå att det har gått såå fort.
känns som vi lärde känna varandra nyss, fast det är det ju .
allt går så fort, jag hänger snart inte med längre..


3 månader sen, det var då allt började.
och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag inte
behöver få stå ut med samma problem som för 3år sen.
hoppas detta förhållande är bättre .-
för jag orkar inte med engång till, för jag står inte ut då.
jag klara inte engång till det lovar jag, jag kommer dö då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0