8 Februari

dålig på att skriva, jo jag vet.
men har kommit saker i mellan så jag har inte orkat skriva.
men ska försöka bli lite bättre på att skriva ialla fall.

Just nu vill jag bara att februari månad ska gå fort,
så jag får träffa min älskling snart.
har kört ihop sig för oss båda och vi kan typ inte träffas om
1-2månader :( är så jävla ledsen för det.
jag som hade hoppats att få fria alla hjärtans dag med han.
men nej, tvyärr så gick inte det.
Jag saknar han så förbannat mkt och tänker på han jämt.
som sagt vill bara att månaden ska gå fort nu, så man har typ sista mars istället.
Hoppas älsklingen känns precis som jag ialla fall.
jag önskade bara att vi fick ses snart och jsg fick säga dig en sak,
som jag vill göra.

Nej, nu ska jag göra mig klar för att jobbkväll :(
usch, det är det värsta som finns värsta dötiden ju.
mest av allt önskade jag att jag hade mitt hjärta brevid mig.
så han kunde få lugna ner mig.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0